BIP 105 KSzWzP SP ZOZ
  • Pacjent
  • Kontakt
  • Redakcja
  • Mapa biuletynu
  • Rejestr zmian
  • Instrukcja
  • Deklaracja dostępności
  • 105szpital.pl
  • Strona Główna
  • Informacje o Szpitalu
    • Dane adresowe
    • Zadania szpitala
    • KRS
    • NIP
    • REGON
    • Konto Bankowe
    • BDO
  • Władze i Struktura
    • Kadra
    • Struktura Organizacyjna
  • Oddziały Szpitala
    • Żary
    • filia Żagań
  • Poradnie specjalistyczne
    • Żary
    • filia Żagań
  • Pracownie
    • Żary
    • filia Żagań
  • Podstawowa Opieka Zdrowotna
  • Prawo i Administracja
    • Statut/Regulamin organizacyjny/Cennik
  • Finanse
    • Mienie podmiotu
    • Raporty finansowe
    • Depozyty
  • Oferty Pracy
    • Oferty Pracy - Bieżące
    • Oferty Pracy - Lata ubiegłe
  • Konkursy
    • Konkursy - rok bieżący
    • Konkursy - lata ubiegłe
    • Ogłoszenia - rok bieżacy
  • Zamówienia Publiczne
    • Zam. ustawowe - rok bieżący
    • Zam. ustawowe - lata ubiegłe
    • Zam. podprogowe - rok bieżący
    • Plan zamówień publicznych
    • Wstępne konsultacje rynkowe
  • Przetwarzanie danych osobowych - RODO
  • Prosektorium
  1. Jesteś tutaj:  
  2. Start
  3. Uncategorised

Deklaracja dostępności

105 Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.105szpital.pl/.

  • Data publikacji strony internetowej: 13 czerwca 2024 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 13 czerwca 2024 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Treści nieobjęte przepisami

  • Na stronie występują tabele, które mogą powodować trudności w odczytaniu strony.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 2 kwietnia 2025 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2 kwietnia 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

  • Możliwość zmiany wielkości tekstu.
  • Audiodeskrypcja.
  • Ustawienia zwiększonego kontrastu.
  • Tryb nocny.

Skróty klawiaturowe

  • Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Dział Informatyczny - mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 68 470 78 73.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Komendant 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ,
  • Adres: ul. Domańskiego 2, 68-200 Żary,
  • mejl: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

105 Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ

Domańskiego 2
68-200 Żary
Parking
  • Parking jest płatny.
Wejście do budynku
  • Wjazd główny do siedziby 105. KSzWzP SP ZOZ stanowi brama wjazdowa (szlaban) przy ul. Domańskiego 2 w Żarach.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): Brak
  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności: Brak
  • Deklaracja dostępności została przygotowana w Generatorze Deklaracji Dostępności.
Szczegóły
Autor: Bartosz Podstawa
Utworzono: czwartek, 16 luty 2023 10:03
Poprawiono: środa, 02 kwiecień 2025 09:58

Wstępne konsultacje rynkowe

Protokół 28.06.2024 (PDF)

03.12.2024 - Wstępne konsultacje rynkowe związane z przygotowaniem postępowania na dostawę i wdrożenie Systemu do Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją i Automatyzacji Procesów Biznesowych (ZIP)

08.01.2025 - Zmiana terminu zakończenia Wstępnych Konsultacji Rynkowych wskazanych w ogłoszeniu z dnia 02.12.2024r.

28.02.2025 - Protokół z dnia 27 lutego 2025 r. z przeprowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych związanych z przygotowaniem postępowania na dostawę i wdrożenie Systemu do Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją i Automatyzacji Procesów Biznesowych.

Szczegóły
Autor: Bartosz Podstawa
Utworzono: piątek, 28 czerwiec 2024 19:20
Poprawiono: piątek, 28 luty 2025 14:11

Pacjent

Karta praw i obowiązków pacjenta (PDF)

Co zabrać ze sobą do szpitala (PDF)

Informacja dla pacjenta w zakresie składania skarg i wniosków (PDF)

Prawa pacjenta umierającego (PDF)

Procedura informowania pacjenta o jego stanie zdrowia (PDF)

Procedura w sprawie udzielania informacji o stanie zdrowia pacjenta na odległość (PDF)

Regulamin depozytu wartościowych rzeczy pacjenta (PDF)

Zasady kontaktu telefonicznego i korespondencyjnego pacjenta z otoczeniem zewnętrznym (PDF)

Zasady opieki nad pacjentem z zachowaniem prywatności (PDF)

Zasady pobytu pacjentów w stanach terminalnych (PDF)

Zasady przekazywania informacji o nagłym pogorszeniu stanu zdrowia pacjenta (PDF)

Zasady sprawowania dodatkowej opieki pielęgnacyjnej (PDF) 

Zasady odwiedzin pacjentów (PDF)

 

Szczegóły
Autor: Bartosz Podstawa
Utworzono: poniedziałek, 24 czerwiec 2024 11:14
Poprawiono: piątek, 07 luty 2025 12:25

Prosektorium

OBSŁUGA POŚMIERTNA OSÓB ZMARŁYCH W SZPITALU

Prosektorium w Żarach

ul. Domańskiego 2, budynek 33

Informujemy, że obsługę pośmiertną osób zmarłych w szpitalu w Żarach na zlecenie 105. KSzWzP SPZOZ realizuje PHU Maciej Bartosz.

Wydawanie zwłok odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-13.00 po wcześniejszym kontakcie telefonicznym

tel. 601 885 274 - Maciej Bartosz.

Prosektorium w Żaganiu

ul. Szprotawska 30 C

Informujemy, że obsługę pośmiertną osób zmarłych w filii szpitala w Żaganiu na zlecenie 105. KSzWzP SPZOZ realizuje PH-U Krzysztof Michalak.

Wydawanie zwłok odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-13.00 po wcześniejszym kontakcie telefonicznym

tel. 601 504 461 – Krzysztof Michalak.

Wymagane dokumenty do odbioru zwłok

  1. Oryginał upoważnienia od najbliższego członka rodziny, w którym zawarta została informacja, jaki zakład pogrzebowy został upoważniony od odbioru zwłok, a także dane osoby upoważniającej oraz wskazanie stopnia pokrewieństwa z osobą zmarłą.
  2. Kopia aktu zgony potwierdzona za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela zakładu pogrzebowego.

Przechowywanie zwłok do 72 godzin od śmierci pacjenta

Szpital zapewnia należyte przygotowanie zwłok do pochówku oraz przechowywanie zwłok w chłodni przez 72 godziny od śmierci pacjenta. Przygotowywanie zwłok do pochówku oraz przechowywanie w chłodni przez 72 godziny odbywa się na koszt szpitala.

Przechowywanie zwłok dłużej niż 72 godziny

Wysokość opłaty za przechowywanie zwłok pacjenta zmarłego w podmiocie leczniczym przez okres dłuższy niż 72 godziny za każdą kolejną rozpoczętą dobę określa Cennik - pozostałe usługi

Szczegóły
Autor: Bartosz Podstawa
Utworzono: piątek, 14 czerwiec 2024 07:59
Poprawiono: piątek, 20 grudzień 2024 14:36

Instrukcja

Strona podmiotowa BIP 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ jest zbudowana zgodnie z aktami prawnymi:
  • Ustawa o dostępie do informacji publicznej z 6 września 2001 roku (Dz. U. Nr 112, poz 1198);
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 roku w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej;

Biuletyn Informacji Publicznej to urzędowy publikator teleinformatyczny, składający się z ujednoliconego systemu stron w sieci informatycznej. BIP został stworzony w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej.

W Biuletynie Informacji Publicznej 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach zastosowano nowoczesną technikę responsywności strony, czyli dostosowanie witryny również dla urządzeń mobilnych.

W strukturze strony można wyróżnić cztery panele:

Panel górny
  • Menu górne, w którym mamy do wyboru:
    • Instrukcja - zawiera czytaną przez Państwa instrukcję korzystania z podmiotowej strony Biuletynu;
    • Rejestr zmian - tabela informacji publicznych, których treść uległa zmianom. Dane o modyfikacji poszczególnych informacji są ułożone chronologicznie: od najnowszych u góry, po starsze poniżej. Każda pozycja w tabeli posiada: tytuł modyfikowanego dokumentu, czego zmiana dotyczyła, oznaczenie tożsamości osoby, która wprowadziła zmianę oraz czas wprowadzenia zmiany;
    • Mapa biuletynu - przedstawia całą zawartość menu tematycznego w sposób graficzny. Mapa pozwala na zorientowanie się co do położenia danego działu menu względem pozostałych działów oraz umożliwia bezpośrednie przejście do jego zawartości poprzez kliknięcie myszką w strzałkę koło danej nazwy;
    • Redakcja - dane teleadresowe do zespołu redagującego podmiotową stronę Biuletynu Szpitala;
    • Kontakt - skrzynka podawcza, która umożliwia kontakt ze Szpitalem;
    • Deklaracja dostępności
  • Baner, na którym widnieje logo szpitala, tytuł strony oraz nazwa szpitala;
Panel lewy
  • Menu lewe - stanowi menu przedmiotowe, czyli wykaz kategorii tematycznych, w które są zestawione informacje publiczne udostępniane w BIP. Wybór danego pola menu poprzez klikniecie myszką w jego nazwę, spowoduje wyświetlenie zawartości tego działu w polu publikacji treści;
  • Udogodnienia  dla osób z niepełnosprawnością (WCAG2.0), w których mamy do wyboru:
    • Podkreślenie łączy
    • Duży kursor
    • Przewodnik czytania
    • Tekst na mowę - audiodeskrypcja
    • Przełączniki dotyczące kontrastu:
      • Odwróc kolory
      • Szare odcienie
    • Przełączniki układu strony:
      • Stały układ strony -  podstawowy układ strony;
      • Szeroki układ strony - rozszerzenie układu strony;
    • Przełączniki dotyczące tekstu:
      • Zmniejsz rozmiar tekstu
      • Zwiększ rozmiar tekstu
      • Zwiększ odstępy w tekście
      • Zmniejsz odstępy w tekście 
  •  
Panel środkowy
  • Pole publikacji treści - prawa, największa część strony Biuletynu. W polu tym zostają wyświetlane treści zawarte w poszczególnych działach BIP;

Na każdej podstronie Biuletynu znajduje się stopka z informacją:

  • Tożsamość osoby, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji;
  • Tożsamość osoby (redaktora), która wprowadziła informację do BIP;
  • Data wprowadzenia informacji;
  • Data modyfikacji treści
Panel prawy
  • Wyszukiwarka
Stopka
  • Informacja o prawach autorskich
Szczegóły
Autor: Bartosz Podstawa
Utworzono: czwartek, 16 luty 2023 10:03
Poprawiono: wtorek, 21 luty 2023 10:04
  1. Rejestr zmian
  2. Mapa biuletynu
  3. Redakcja - kontakt
Copyright © 2025 BIP 105 KSzWzP SP ZOZ. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.