Karta praw i obowiązków pacjenta (PDF)
Co zabrać ze sobą do szpitala (PDF)
Informacja dla pacjenta w zakresie składania skarg i wniosków (PDF)
Prawa pacjenta umierającego (PDF)
Procedura informowania pacjenta o jego stanie zdrowia (PDF)
Procedura w sprawie udzielania informacji o stanie zdrowia pacjenta na odległość (PDF)
Regulamin depozytu wartościowych rzeczy pacjenta (PDF)
Zasady kontaktu telefonicznego i korespondencyjnego pacjenta z otoczeniem zewnętrznym (PDF)
Zasady opieki nad pacjentem z zachowaniem prywatności (PDF)
Zasady pobytu pacjentów w stanach terminalnych (PDF)
Zasady przekazywania informacji o nagłym pogorszeniu stanu zdrowia pacjenta (PDF)
Zasady sprawowania dodatkowej opieki pielęgnacyjnej (PDF)
Zasady odwiedzin pacjentów (PDF)
- Autor: Bartosz Podstawa
OBSŁUGA POŚMIERTNA OSÓB ZMARŁYCH W SZPITALU
Prosektorium w Żarach
ul. Domańskiego 2, budynek 33
Informujemy, że obsługę pośmiertną osób zmarłych w szpitalu w Żarach na zlecenie 105. KSzWzP SPZOZ realizuje PHU Maciej Bartosz.
Wydawanie zwłok odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-13.00 po wcześniejszym kontakcie telefonicznym
tel. 601 885 274 - Maciej Bartosz.
Prosektorium w Żaganiu
ul. Szprotawska 30 C
Informujemy, że obsługę pośmiertną osób zmarłych w filii szpitala w Żaganiu na zlecenie 105. KSzWzP SPZOZ realizuje PH-U Krzysztof Michalak.
Wydawanie zwłok odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-13.00 po wcześniejszym kontakcie telefonicznym
tel. 601 504 461 – Krzysztof Michalak.
Wymagane dokumenty do odbioru zwłok
- Oryginał upoważnienia od najbliższego członka rodziny, w którym zawarta została informacja, jaki zakład pogrzebowy został upoważniony od odbioru zwłok, a także dane osoby upoważniającej oraz wskazanie stopnia pokrewieństwa z osobą zmarłą.
- Kopia aktu zgony potwierdzona za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela zakładu pogrzebowego.
Przechowywanie zwłok do 72 godzin od śmierci pacjenta
Szpital zapewnia należyte przygotowanie zwłok do pochówku oraz przechowywanie zwłok w chłodni przez 72 godziny od śmierci pacjenta. Przygotowywanie zwłok do pochówku oraz przechowywanie w chłodni przez 72 godziny odbywa się na koszt szpitala.
Przechowywanie zwłok dłużej niż 72 godziny
Wysokość opłaty za przechowywanie zwłok pacjenta zmarłego w podmiocie leczniczym przez okres dłuższy niż 72 godziny za każdą kolejną rozpoczętą dobę określa Cennik - pozostałe usługi
- Autor: Bartosz Podstawa
105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ - zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej bip.105szpital.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego bip.105szpital.pl
Data publikacji strony internetowej: 24.09.2018
Data ostatniej dużej aktualizacji: -
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, natomiast staramy się na bieżąco rozwijać i wprowadzać udogodnienia związane z dostępnością serwisu.
Strona została zrealizowane z uwzględnieniem wytycznych WCAG 2.0 i zgodnie ze standardami sieciowymi.
Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
- możliwość zmiany wielkości tekstu
- audiodeskrypcja
- ustawienia zwiększonego kontrastu
- tryb nocny
- Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Oświadczenie sporządzono dnia 13.11.2019. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez pracowników podmiotu.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Adres poczty elektronicznej
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
105. KSzWzP SP ZOZ, ul. Domańskiego 2, 68-200 Żary.
Dostęp architektoniczny do siedziby 105. KSzWzP SP ZOZ stanowi brama wjazdowa przy ul. Domańskiego 2 w Żarach.
- Autor: Bartosz Podstawa
Strona podmiotowa BIP 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ jest zbudowana zgodnie z aktami prawnymi:
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej z 6 września 2001 roku (Dz. U. Nr 112, poz 1198);
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 roku w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej;
Biuletyn Informacji Publicznej to urzędowy publikator teleinformatyczny, składający się z ujednoliconego systemu stron w sieci informatycznej. BIP został stworzony w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej.
W Biuletynie Informacji Publicznej 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach zastosowano nowoczesną technikę responsywności strony, czyli dostosowanie witryny również dla urządzeń mobilnych.
W strukturze strony można wyróżnić cztery panele:
Panel górny
- Menu górne, w którym mamy do wyboru:
- Instrukcja - zawiera czytaną przez Państwa instrukcję korzystania z podmiotowej strony Biuletynu;
- Rejestr zmian - tabela informacji publicznych, których treść uległa zmianom. Dane o modyfikacji poszczególnych informacji są ułożone chronologicznie: od najnowszych u góry, po starsze poniżej. Każda pozycja w tabeli posiada: tytuł modyfikowanego dokumentu, czego zmiana dotyczyła, oznaczenie tożsamości osoby, która wprowadziła zmianę oraz czas wprowadzenia zmiany;
- Mapa biuletynu - przedstawia całą zawartość menu tematycznego w sposób graficzny. Mapa pozwala na zorientowanie się co do położenia danego działu menu względem pozostałych działów oraz umożliwia bezpośrednie przejście do jego zawartości poprzez kliknięcie myszką w strzałkę koło danej nazwy;
- Redakcja - dane teleadresowe do zespołu redagującego podmiotową stronę Biuletynu Szpitala;
- Kontakt - skrzynka podawcza, która umożliwia kontakt ze Szpitalem;
- Deklaracja dostępności
- Baner, na którym widnieje logo szpitala, tytuł strony oraz nazwa szpitala;
Panel lewy
- Menu lewe - stanowi menu przedmiotowe, czyli wykaz kategorii tematycznych, w które są zestawione informacje publiczne udostępniane w BIP. Wybór danego pola menu poprzez klikniecie myszką w jego nazwę, spowoduje wyświetlenie zawartości tego działu w polu publikacji treści;
- Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością (WCAG2.0), w których mamy do wyboru:
- Podkreślenie łączy
- Duży kursor
- Przewodnik czytania
- Tekst na mowę - audiodeskrypcja
- Przełączniki dotyczące kontrastu:
- Odwróc kolory
- Szare odcienie
- Przełączniki układu strony:
- Stały układ strony - podstawowy układ strony;
- Szeroki układ strony - rozszerzenie układu strony;
- Przełączniki dotyczące tekstu:
- Zmniejsz rozmiar tekstu
- Zwiększ rozmiar tekstu
- Zwiększ odstępy w tekście
- Zmniejsz odstępy w tekście
Panel środkowy
- Pole publikacji treści - prawa, największa część strony Biuletynu. W polu tym zostają wyświetlane treści zawarte w poszczególnych działach BIP;
Na każdej podstronie Biuletynu znajduje się stopka z informacją:
- Tożsamość osoby, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji;
- Tożsamość osoby (redaktora), która wprowadziła informację do BIP;
- Data wprowadzenia informacji;
- Data modyfikacji treści
Panel prawy
- Wyszukiwarka
Stopka
- Informacja o prawach autorskich
- Autor: Bartosz Podstawa